Juhuslik avastus

/
2 Comments
Käisin eile emal külas ja tuhnisin huvi pärast enda vanades asjades. Vihikute, päevikute ja muu sodi vahelt leidsin ühe medali. Endalegi üllatuseks olin 2000-l aastal ühest jooksuvõistlusest osa võtnud. Veel lahedam on see, et suutsin kolmeteist aasta tagused tulemused netist üles leida.


Vanust oli mul siis 13, sellel ajal ei tegelenud veel ühegi spordialaga. Miks ma seal osaleda otsustasin, ma kahjuks ei mäleta.

Kilomeetreid sai läbitud kolm, seda ajaga 12:45. 116-st osavõtjast olin 29-s. Joosti lauluväljakult Pirita velotrekile.

Samal jooksul osalesid sellised nimed nagu Ralf Lipp (teine koht 10:37), Sasmin Kaupo (kuues koht, 11:16).

Mäletan vaid uhketes riietes noorjooksjaid, kes juba esimestel meetritel silmist kadusid ning seda kohutavat "hing paelaga kaelas" tunnet, kui velotrekile jõudsin.

2 kommentaari :

  1. Kui vaadata, kes kerjejõustiku Eesti MV-tel ilma teevad, siis väga palju on selliseid, kes oma isa või ema käe all harjutanud. Tundub, et suuresti 'Family Business' meil. Mis tähendab, et v-o oled andekas, aga šansid väiksed, sest kusagilt ei ole õppida.
    Priit

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ega tulebki pillid kotti panna. :)

      Tegelikult usun, et kui tahmist on võib igaüks kaugele jõuda. Küll ma õigel hetkel leian selle inimese, kes mind edasi aitab.

      Kustuta

Toetab Blogger.