Uisutamine

/
1 Comments

Eilseks õhtuks oli plaanitud 12km kerget jooksu. Mõnusast trennist kujunes kahjuks suhteliselt kõrge pulsiga uisutamine. Päevased plusskraadid olid kõik kergliiklusteed korralikult üle ujutanud.  Minu trenni ajaks oli veest saanud jää. Ma ei liialda kui ütlen, et iga meetri läbimiseks pidin tavapärasest kolm korda rohkem jalgadega vehkima. Isegi jalakäiad ukerdasid tibusammudega edasi.

Tempo oli plaanipärane aga energia mis selle saavutamiseks kulutasin, oli kindlasti rohkem kui kahekordne. Ehk siis ~5:30 min/km kohta pulsiga 155+.

Trenni  lõpus olid jalad päris valusad. Ilmselt said nö. tasakaalulihased tugeva koormuse.
Tegin väga korraliku venitusseeria ning hoidsin jalgu mõnda aega jäises vees. Täna otsest valu kuskil ei tähelda.
 
 

Viimasel ajal olen hakanud mõtlema massaži peale. Venitan, rullin, masseerin kuid ikkagi tekivad lihaspinged, millest oma nõu ja jõuga vabaneda ei oska. Nii palju kui ma lugenud olen, siis tipud külastavad massööre väga tihedalt. Muidugi minu tillukeste koormuste juures mingit hullemat massaaži tarvis ei oleks.

Tahaksingi küsida, kas sellest on palju abi? Kui tihedalt? Kuhu peaksin pöörduma? Mis summadega peaksin arvestama?

Kui kellelgi on vähegi kogemust, oleksin info eest väga tänulik.

1 kommentaar :

  1. ma soovitan fysioparki! Sealt saad kõigile oma küsimustele vastused. Marius Unt peaks ka seal töötama. Ta tegeleb veel erinevate eesti tippudega ka, nii et peaks asjalik olema..

    VastaKustuta

Toetab Blogger.