North Bend - väga positiivne üllatus

/
0 Comments
Tartu Linnamaratoni neljanda koha eest sain kingituseks sportlandi kinkekaardi. Kinkekaartidega on selline huvitav lugu, et neid on kergem kulutada asjadele, mida tavaliselt endale nii lihtsalt ei ostaks.

 


Kinkekaardi tähtajaks oli 07.12.2017. Seega olen oktoobrist detsembrini aegajalt erinevates Sportlandi poodides ringi vaadanud. Disaini poolest on ikka ja jälle kõige kallimad brändid silma jäänud, aga olgem ausad, kohati tundub päris absurdne kulutada näiteks lihtsalt ilusale jooksuvestile ~150€.

Anyway, eile oli viimane päev oma võidetud kinkekaarti realiseerida. Marssisingi peale tööpäeva Ülemiste keskuse Sportlandi. Kinkekaardi kasutamise tegi veidikene keerulisemaks kaks pisikest nüanssi. Tuleb arvestada ainult toodete täishinnaga ning kinkekaardile juurde ei ole võimalik maksta.


Jõlkusin esimese hooga NIKEi osakonnas ringi. Sealt ei tekitanud sellel korral midagi erilisi emotsioone. Edasi tuhlasin veidikene ADIDASE asjades. Viskasin korra pilgu ka jalatsitele ning lõpuks juba mõtlesin, et ostan parem lastele midagi.




Siis hakkasin aga mõtlema, et tegelikult isegi oleks ühte soojema poolset jooksujakk tarvis. Kilekaid on mul 100 erinevat värvi ja moodi, aga sellist soojemat riidest talvejakki on vaid üks ning see hakkab vaikselt oma aega ära elama. Lõpuks küsisingi teenindajatelt nõu. Tore tütarlaps juhatas mind suusatamisega seotud asjade osakonda ning sealt leidsin paar North Bendi jakki.

North Bendi brändi tooted on Sportlandis päris tihti ja SUURELT alla hinnatud. Ma olen varemgi allahindlustega ühed North Bendi rattapüksid, käte ja jalgade soojendajad ostnud ning asjadega väga rahule jäänud.




Mingil põhjusel otsustas Sportland minu kinkekaardi puhul erandi teha ning sain North Bendi tooteid siiski soodushinnaga soetada. Lahkusin lõpuks poest täis komplektiga. Soojad püksid, pikkade käistega soe jakk, pikkade käistega pluus, soe vest ning kindad.

North Bendi disain on tagasihoidlik aga samas pisikeste detailidega vürtsitatud. Mõnusad vintage detailid ja moderne look tõeliselt hästi kokku sobitatud.

Riided ise on väga korraliku kvaliteediga. Nii jakk kui püksid on huvitavalt kahe kihilised. Pealmine kiht kaitseb vee eest ning toimib kui tuuletõke. Sisemine osa hoiab keha mõnusalt soojas. Välises kihis on seljal, rinnal ning põlve õndlates nö. "õhutus avad", mis ei lase kehal higistama hakata.

 

Kui ma eile õhtul lõpuks koju jõudsin, sadas õues tugevalt vihma ja lörtsi ning ulgus ligi 20km/h tuul. Olin päevast päris väsinud, ning lastega mängimine või niisama soojas kodus mõnulemine tundus kuradima hea mõttena. Õnneks andsid uued riided motivatsiooni juurde ning ajasin endale ikka lõpuks kargu alla. Ilm oli tõesti nagu spetsiaalselt uute asjade testimiseks tellitud. Külm, märg, libe ja ulmelise tuulega.
 



Jooksin mõnusalt 4.25 min/km tempoga 20 kilomeetrise ringi. Libeduse tõttu läks igasse sammu pandud energiast vähemalt 40-60% kaotsi ja tuul tekitas kohati tunde, et jooksen vastu seina.

Üllatavalt ei hakanud terve jooksu ajal mul kordagi palav, ega külm. Kui ma nüüd eilsele jooksule tagasi mõtlen, siis oleksin justkui mingis mõnusas soojas mullis jooksnud. Vihm, lörts, lõikav tuul, miinus kraadid ei tekitanud mingit ebamugavust. Üle pika aja tundsin, et olen lõpuks endale sobiva sügis/talv jooksuvarustuse leidnud. Ühesõnaga, hästi suur positiivne üllatus.

Kirjutasin selle postituse puhtalt selle pärast, et minu arust on tegu täielikult alahinnatud brändiga. Kokkuvõttes oli minu Tartu Linnamaratoni auhinnapakis täis komplekt korralikke sügis/talv jooksuriideid. Not bad, not bad at all.

Allahindlus veel kestab, nii et mingi muretsege endale paar tõeliselt korralikku asja väga hea hinnaga.

Kommentaare ei ole :

Toetab Blogger.